Idrettssamhold, spenning og nye rekorder - velkommen til NM i friidrett i Trondheim!
Hilsen fra ordfører Kent Ranum.
Strålende NM-oppkjøring på byens nye tak
-For et anlegg. Helt rått, sa Therese Johaug etter løpet.
Åpen dag på Taket
Therese Johaug, Christian Mensah, Salum Ageze Kashafali med flere innvier den nye løpebanen på toppen av Teknostallen 7. juni!
Meld deg på NM-mila 22. juli!
Løpet arrangeres for første gang i 2026 og er i år en del av NM-uka i Trondheim. NM-mila følger samme trase som Olavstafetten og er en 5 km sløyfe som løpes to ganger.
NM-arrangement for alle
Se arrangementene som kommer til å sette sitt preg på 2026-sesongen for løpe- og friidrettsinteresserte i Trondheim.
NM-treff på Trondheim Stadion
Adresseavisen var til stede da trønderske NM-håp stilte til pressemøte på Trondheim stadion i mars.
Frivillig under NM i friidrett 2026
For å skape NM-festen vi planlegger trengs det mange gode krefter på laget. Les mer og meld deg som frivillig her!

